728 x 90

۲۳تیر ۱۳۶۵ سالروز شهادت مجاهدان خلق فاطمه زائریان، عزت‌الله آشام، سید احمد موسوی و مهدی‌ خان‌محمدی

بیاد فاطمه زائریان و ۳تن از مجاهدین که توسط مزدوران رژیم به‌شهادت رسیدند
بیاد فاطمه زائریان و ۳تن از مجاهدین که توسط مزدوران رژیم به‌شهادت رسیدند

یک ماه پس از عزیمت رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی به‌ جوار خاک میهن، در تاریخ ۲۳‌تیر ۱۳۶۵ مزدوران محلی رژیم آخوندی در کردستان عراق، دست به یک تهاجم تروریستی علیه خودرو پیک مجاهدین در جاده سلیمانیه‌-کرکوک زدند. در این تهاجم تروریستی مجاهدان خلق فاطمه زائریان، عزت‌الله آشام، سید احمد موسوی و مهدی‌ خان‌محمدی به‌شهادت رسیدند.

مزدوران رژیم در این اقدام تروریستی با استفاده از شیوه ناجوانمردانه و بزدلانه کمین از پشت، ۴تن از اعضاء سازمان مجاهدین خلق ایران را هدف تیراندازی قرار داده و به‌شهادت رساندند.

خواهر مجاهد فاطمه زائریان ششمین شهید از خانواده‌ٔ زائریان بود که در صحنه شهادت، کودک خردسال او در آغوش مادرش زخمی شد. پیش‌از او، ۵تن از اعضای خانواده‌اش در زیر شکنجه‌ها و در میادین تیرباران به‌دست پاسداران جنایتکار خمینی به‌شهادت رسیده بودند. این بار نیز خمینی ضحاک دست پلید خود را از آستین مزدوران جانی و محلی‌اش بیرون آورد و ششمین فرزند این خانواده را به‌شهادت رساند.

یادشان گرامی و راه‌شان پررهرو باد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b9e435c-7e69-4484-ae16-a9b843200df2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات